♦اخبار جدید ایران و جهان♦
WWW.LUXNEWS.LOXTARIN.COM
 
سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:, :: 10:17 ::  نويسنده : امیررضا شمس

آخرین خبرها حاکی از قطعی شدن گزینه های وزارت علوم، دادگستری و کشور و دفاع برای کابینه دولت تدبیر و امید دارد.

، شنیده ها حاکی از آن است که حسینعلی امیری عضو حقوقدان سابق شورای نگهبان که برای عضویت در این شورا از سوی رئیس قوه قضائیه به مجلس معرفی نشد گزینه جدی وزارت دادگستری است.

گویا امیری یک گام تا معرفی اش به عنوان وزیر پیشنهادی دادگستری به مجلس از سوی دکتر حسن روحانی فاصله دارد آن هم منوط بر این است که گفتگویی بین رئیس جمهور منتخب و رئیس قوه قضائیه صورت بگیرد و در صورت موافقت آیت الله لاریجانی، امیری عضوی از کابینه یازدهم باشد.

همچنین شنیده شده است که دکتر جعفر میلی منفرد آخرین انتخاب رئیس جمهور منتخب ملت برای وزارت علوم است و پس از مطرح شدن نامهایی همچون جعفر توفیقی، فرجی دانا و رضا مکنون؛ اکنون این میلی منفرد است که گزینه نهایی دکتر روحانی برای معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس نام گرفته است.

میلی منفرد سوابقی همچون قائم مقامی وزیر علوم، معاونت طرح و برنامه وزارت علوم، عضویت در هیات علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر را در کارنامه دارد و مدتی هم در سال ۸۲ از سوی سید محمد خاتمی سرپرست وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بوده است. از سوی دیگر گرفته می گردد که دکتر جعفر توفیقی که پیشتر گزینه اصلی وزارت علوم بود اکنون به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور منتخب در دولت یازدهم مطرح شده است.

شنیده ها از قطعی شدن معرفی عبدالرضا رحمانی فضلی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور در دولت یازدهم به مجلس حکایت دارد و همچنین گویا معرفی سردار حسین دهقان به عنوان وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز به قطعیت رسیده است. سردار دهقان نیز خود در گفتگویی تاکید کرد که رئیس جمهور منتخب برای معرفی وی به عنوان وزیر پیشنهادی دفاع از او برنامه خواسته است.

دهقان پیش تر سابقه معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانشینی وزیر دفاع را در کارنامه دارد.

خبر دیگر اینکه با رایزنی هایی که صورت گرفته است پس از عدم معرفی مرتضی بانک به عنوان وزیر پیشنهادی رفاه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و مطرح شدن علی ربیعی به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه ، بانک به دفتر رئیس جمهور رفته و ریاست دفتر دکتر روحانی را برعهده خواهد گرفت.

سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:, :: 10:7 ::  نويسنده : امیررضا شمس

 

این کلاغ پس از برداشتن قوطی خالی که یکی از عابران آن را روی زمین انداخته بود، آن را داخل سطل آشغال می اندازد.کسی که این تصویر را منتشر کرده، با اشاره به ماجرای “هابیل و قابیل زیر آن نوشته است: هنوز هم کلاغ به انسان درس می دهد.یک پایگاه اینترنتی سعودی نیز با انتشار یافتن این عکس نوشت: عکس این کلاغ درحالی منتشر می گردد که این روزها شهروندان همچنان زباله های خود را در خیابانها و جاده ها می ریزند و قانونی برای برخورد با این مسائل وجود ندارد.

سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:, :: 10:3 ::  نويسنده : امیررضا شمس

http://www.momtaznews.com/images/arz.png

سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:, :: 10:1 ::  نويسنده : امیررضا شمس

قیمت

برنج

۵۵۰۰ تا ۵۶۰۰

طارم محلی

۵۴۰۰ تا ۵۵۰۰

طارم هاشمی

۵۲۰۰ تا ۵۳۰۰

بی نام

۵۰۰۰ تا ۵۲۰۰

خزر

۴۷۰۰ تا ۵۱۰۰

شیرودی

۴۸۰۰ تا ۵۳۰۰

فجر

۴۲۰۰ تا ۴۶۰۰

ندا و نعمت

سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:, :: 9:57 ::  نويسنده : امیررضا شمس


گزینه‌های احتمالی ریاست سازمان بازرسی کل کشور از سوی یک نماینده مجلس مطرح شد این در حالی است که سخنگوی سابق قوه قضاییه در خصوص گزینه احتمالی رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: رئیس قوه قضاییه تصمیم می‌گیرد که تصمیمات ایشان هیچ وقت قابل پیش‌بینی نیست.

تسنیم نوشت: در پی پیشنهاد مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور بعنوان وزیردادگستری، گمانه زنی‌ها درخصوص رئیس بعدی سازمان بازرسی کل کشور در محافل قضایی و سیاسی آغاز شده است.

بنابه این گزارش، براساس گمانه زنی ها حیدر مصلحی وزیر فعلی اطلاعات یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مطرح برای تصدی ریاست سازمان بازرسی کل کشور است.

محمد علی اسفنانی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گزینه احتمالی مشخص نیست چرا که همه چیز یکدفعه بود و در لیست کابینه اقای پورمحمدی قرار نداشت که حال برایش جایگزینی مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم هر کسی که رئیس سازمان بازرسی کل کشور می‌شود بتواند به درستی به وظایفش عمل کند.

میر محمد صادقی، سخنگوی سابق قوه قضاییه در خصوص گزینه احتمالی رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: رئیس قوه قضاییه تصمیم می‌گیرد که تصمیمات ایشان هیچ وقت قابل پیش‌بینی نیست.

وی ادامه داد: بنده نظر خاصی در خصوص انتخاب آقای پورمحمدی به عنوان وزیر دادگستری ندارم.

غضنفر آبادی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه احتمالی اصلاً مشخص نیست ولی بنده احتمال می‌دهم آقای امیری باشد ولی باز هم بستگی به تصمیم رئیس قوه قضاییه دارد.

وی ادامه داد: شاید حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات و حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری گزینه ریاست بازرسی کل کشور باشند که باید دید چه کسی انتخاب می‌شود.

دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 10:21 ::  نويسنده : امیررضا شمس

فروش قابل توجه فورد در سال۲۰۱۲

فورد به کمک پلیس ها می آید

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی فورد آمریکا سیستمی را برای خودروهای پلیس طراحی کرده که هوای راننده را از پشت سر دارد و ممکن است در آینده جنبه عمومی پیدا کند.

به گزارش ممتازنیوز، شرکت فورد آمریکا به کمک قطعه سازی اینترمووی در اوبورن کالیفرنیا فناوری جدیدی طراحی کرده است که از افسران پلیس محافظت بیشتری به عمل می آورد و جلوی حمله مهاجمان از پشت سر را می گیرد.
خودروهای پلیس فورد اینترسپتر که در آنها سیستم کمک راننده به کار رفته می تواند به فناوری جدید مجهز شود.
این سامانه علاوه بر نمایش تصاویر پشت سر خودرو طوری طراحی شده که اگر کسی از پشت سر خودرو به آن نزدیک شود، در داخل اتاق بوق هشدار را به صدا در می آورد، درب ها را قفل کرده و پنجره ها را بالا می کشد. البته در ترافیک های سنگین مزاحمت آن بیشتر از کارایی آن است به همین دلیل راننده میتواند آن را غیرفعال کند.
افسران پلیس مجبورند در خودرو بنشینند و گزارش تهیه کنند همین عامل باعث آسیب پذیری آنان به ویژه هنگام شب می شود.
این سامانه ۲۴۹ دلار قیمت دارد و بخشی از یک بسته امنیتی خودروهای پلیس است و ممکن است در آینده به صورت آپشن برای خودروهای عمومی هم کاربرد پیدا کند.

جعفر مهراد، رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری isc در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه نهاد دیده بان علم یا sciencewatch سامانه‌ای در isc است که دانشمندان موسسات دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشورها و نشریات علمی را از نظر اهمیت و آستانه استناد رصد می‌کند. داده‌های این سامانه خود از پایگاه طلایه‌داران علم یا est استخراج می‌شود و عمل رتبه‌بندی بر روی مولفه‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: در isc رشته‌های موضوعی به ۲۲ رده کلی تقسیم بندی شده و دانشمندان و موسسات مرتبط با این رشته‌ها وقتی انتخاب می‌شوند که جزء یک درصد بالا و کشورها و نشریات علمی نیز جزء ۵۰ درصد بالای کل استنادها باشند.

مهراد تصریح کرد: برای تعیین رتبه‌بندی مولفه‌ها از کل داده‌های استنادی در طول ۱۰ سال موجود در isi  استفاده می‌شود و پایگاه esi هر دو ماه یکبار روز آمد می‌شود. البته در بازه زمانی یعنی ۲۰۰۱ تا ۳۱ اوت ۲۰۱۱ تعدادی از کشورها و موسسات به طور چشمگیری در مسیر توسعه علمی قرار گرفته‌اند و تحقیقات آنها به دلیل اثر بخش بودن مورد استفاده جامعه علمی جهانی قرار می‌گیرد که از آنها به عنوان ستاره‌های نو ظهور یاد می‌شود.

وی با اشاره به این که ایران در می ۲۰۱۱ در رشته بیولوژی مولکولی و ژنتیک و براساس داده‌های استنادی در بازه زمانی اعلام شده به عنوان ستاره نوظهور معرفی شده اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دوباره در ژوئیه همان سال در رشته محیط زیست و اکولوژی به عنوان ستاره نوظهور معرفی شده و دو ماه بعد در ماه سپتامبر ۲۰۱۱ نیز ایران به عنوان ستاره نوظهور در رشته محیط زیست و اکولوژی که از حد آستانه استنادی مورد نظر عبور کرده معرفی شده است.

مهراد در ادامه گفت: با تاکید بر این که رتبه بندی موسسات براساس آستانه استناد تعریف شده شامل یک درصد بالای کل استنادهای ۱۰ ساله انجام می‌گیرد در سال ۲۰۱۱ و ژانویه این افتخار نصیب دانشگاه تهران در رشته علم مواد شده است و ۹ ماه بعد یعنی در سپتامبر دو دانشگاه ممتاز کشور دانشگاه تربیت مدرس در شیمی و دانشگاه تهران در علم مواد موفق به کسب حد آستانه استنادی یک درصد بالا شدند چنانچه حضور دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه تهران در کنار دانشگاه‌های تراز اول جهان مانند استنفورد در رشته کشاورزی، دانشگاه متروپولتین توکیو در رشته بیولوژی و بیوشیمی، دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ در رشته اقتصاد بازرگانی، دانشگاه ژیائو تونگ شانگ‌های چین در رشته ریاضیات، بیمارستان زنان بریگهام (هاروارد) در رشته داروسازی و چندین دانشگاه و موسسه معتبر دیگر را باید ارج گذاشت و از تلاش‌ها و مجاهدت‌های علمی دانشمندان و پژوهشگران این رشته تقدیر کرد.

دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 10:12 ::  نويسنده : امیررضا شمس

به گزارش خبرنگار گروه معارف باشگاه خبرنگاران ۲۰ قطعه زمین از سوی خیرین مسجدساز آذربایجان غربی برای ساخت مسجد در مناطق شهری و روستایی استان وقف شده است.

بنابراین گزارش، پنج مسجد در مناطق شهری و روستایی شهرستان خوی ارومیه، چایباره، نقده و بوکان افتتاح شد که مساجد ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع است که بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

گفتنی است، از کل هزینه این مساجد ۲۰ میلیارد ریال آن را خیرین مسجد ساز و ۱۰ میلیارد ریال را اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی پرداخت کرده است و تا آخر امسال بیست مسجد در این استان افتتاح خواهد شد.

دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 10:6 ::  نويسنده : امیررضا شمس

رتبه‌بندی ناموفق‌ترین کشورهای جهان در نشریه «فارن‌پالیسی»

تحقیقاتی که نتایج آن به تازگی در نشریه «فارن‌پالیسی» انتشار یافته، به رتبه‌بندی ناموفق‌ترین کشورهای جهان در سال جاری پرداخته است در این رتبه‌بندی که مجری پژوهشی آن «بنیاد صلح» بوده، ۱۷۸ کشور جهان با لحاظ ۱۲ شاخص اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی رتبه‌بندی شده‌اند

 خبراقتصادی: پنج کشور سومالی، کنگو، سودان، سودان جنوبی و چاد در این رتبه‌بندی اول تا پنجم می باشند و عنوان ورشکسته‌ترین (ضعیف‌ترین) کشورهای جهان را به خود اختصاص داده‌اند. پنج کشور انتهایی رتبه‌بندی (موفق‌ترین کشورها) هم عبارتند از: فنلاند، سوئد، نروژ، سوئیس و دانمارک

ناموفق‌ترین دولت‌ها در سال ۲۰۱۳ 

مجید اعزازی- مارک موبیوس، پدر بازارهای نوظهور جهان بر این باور است که کشورها ورشکسته نمی‌شوند، بلکه دچار مشکل می شوند و از همین رو است که هیچ کشور ورشکسته‌ای در جهان وجود ندارد؛ با وجود این، مجله فارن پالسی تازه ترین رتبه بندی کشورهای جهان را بر اساس معیار «دولت های ورشکسته» منتشر کرده است. 

 براساس این گزارش، کشورهای سومالی، کنگو، سودان، سودان جنوبی و چاد که به ترتیب رتبه‌های یک تا پنج را به خود اختصاص داده‌اند به عنوان ورشکسته‌ترین (ضعیف‌ترین) و کشورهای  فنلاند، سوئد، نروژ، سوئیس و دانمارک که به ترتیب در رتبه‌های ۱۷۸ تا ۱۷۴ قرار دارند به عنوان موفق‌ترین (قوی‌ترین) دولت‌ها معرفی شده‌اند.

بنیاد صلح که مجری این پروژه تحقیقاتی است، از ۱۲ شاخص اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی برای ارزیابی دولت های جهان استفاده کرده است. در گزارش امسال بنیاد صلح همچنین گزارشی از مطالعه موردی سه کشور کنگو، مصر و یونان ارایه شده است. بر همین مبنا، در پرونده پیش رو، تلاش شده ضمن معرفی بیشتر شاخص‌های مورد نظر بنیاد صلح، گزارش‌های مرتبط با مطالعه موردی سه کشور یادشده ترجمه و منتشر شود. در این پرونده  ترجمه گفت‌وگو با مارک موبیوس دربارهٔ شرایط سرمایه‌گذاری در کشورهای آفریقایی و همچنین نحوه نفوذ چین در میان این کشورها نیز پیش روی شما قرار دارد.

دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 9:54 ::  نويسنده : امیررضا شمس

روحانی وزرای دولت یازدهم را مشخص کرد

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، اسامی وزرای پیشنهادی دولت یازدهم را برای اخذ رای اعتماد مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی در پایان سخنان خود در مراسم تحلیف که عصر امروز(یکشنبه) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: خدمت نمایندگان محترم ملت اعلام می نمایم که با انجام بررسی های لازم ، ارزیابی و مشورت با صاحبنظران و تشکل های علمی و تخصصی، در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی، در همین جلسه اسامی وزرای پیشنهادی دولت تدبیر و امید را به همراه زندگینامه و برنامه آنان و همچنین«خط مشی و اصول کلی برنامه دولت» ، جهت اخذ رای اعتماد مجلس محترم شورای اسلامی تقدیم می نمایم.

متن کامل نامه دکتر روحانی به رییس مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن ‌الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

احتراماً در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی و همچنین ماده ۱۸۸ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، به پیوست اسامی وزرای پیشنهادی را به همراه شرح حال و برنامه آنان، همچنین خط مشی و ا صول کلی و برنامه دولت، برای اخذ رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌دارم.

حسن روحانی


ردیف


سمت


نام و نام خانوادگی


۱


وزارت امور اقتصادی و دارایی


علی طیب‌نیا


۲


وزارت اطلاعات


سیدمحمود علوی


۳


وزارت امور خارجه


جواد ظریف


۴


وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


محمود واعظی


۵


وزارت آموزش و پرورش


محمدعلی نجفی


۶


وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


حسن هاشمی


۷


وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی


علی ربیعی


۸


وزارت جهاد کشاورزی


محمود حجتی


۹


وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح


حسین دهقان


۱۰


وزارت دادگستری


مصطفی پورمحمدی


۱۱


وزارت راه و شهرسازی


عباس آخوندی


۱۲


وزارت صنعت، معدن و تجارت


محمدرضا نعمت‌زاده


۱۳


وزارت علوم، تحقیقات و فناوری


جعفری میلی منفرد


۱۴


وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی


علی جنتی


۱۵


وزارت کشور


عبدالرضا رحمانی فضلی


۱۶


وزارت نفت


بیژن زنگنه


۱۷


وزارت نیرو


حمید چیت چیان


۱۸


وزارت ورزش و جوانان


مسعود سلطانی‌فر

یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 21:30 ::  نويسنده : امیررضا شمس

آگهی فروش وبلاگ:

یک عدد وبلاگ با آدرس applevssamsung.blogfa.com یکی از گسترده ترین وبلاگ های راجع موبایل بفروش میرسد

قیمت:8000 تومان مقطوع

شماره تلفن فروشنده:09372147720

 

یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 20:29 ::  نويسنده : امیررضا شمس

 

http://www.8pic.ir/images/12745925287210757406.jpg


http://www.8pic.ir/images/98317656446878236233.jpg


اگه میخواهید لینکتون کنم باید به لینک ها زیر بروید و حداقل یکی از عکس ها را در وب خود بگذارید


 

یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 20:14 ::  نويسنده : امیررضا شمس

◙طرح گزارشگر◙

طرحی است که شما خبر مینویسید و برای ما ایمیل میکنید

برای اینکه در صورت تمایل شما مشخصات نوشته شود

مشخصات خود را ارسال کنید بـــــاتــــشـــکــــر

ایمیل:GOZARESHGAR_LN@SABAMAIL.COM

یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 19:41 ::  نويسنده : امیررضا شمس

قابل توجه دارندگان اسمارت فوت اندروید

نسخه جدید برنامه بازار آمد بازار خود را

میـتوانیــــــــد آپـــــدیـــت کنیــــــــــــــــد

مزایا:

  • برطرف شدن مشکل نظر خواهی
  • قوی شدن SERVER برنامه
  • رفع مشکل ها جزئی
یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 19:26 ::  نويسنده : امیررضا شمس

بازی استقلال و سپاهان

سپاهان:2

استقلال:1

زمین:ورزشگاه آزادی(تهران)

یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 18:24 ::  نويسنده : امیررضا شمس

نقل از اقتصادایران آنلاین، از امکانات ویژه و خاص این واحد مسکونی مجلل و اشرافی می توان به سالن سینمای سه بعدی با سیستم صوتی دالبی ساراند، سالن بیلیارد با میز اسنوکر، دو فضای مجزا با مساحت بالغ بر ۵۰۰مترمربع جهت استخر، سالن Gym با دستگاه ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی اشاره کرد.

در آشپزخانه آن هم از تجهیزات اجاق گاز، فر، مایکروویو، قهوه ساز و ماشین ظرفشویی استفاده شده که همگی توسط یک برند آلمانی معروف ساخته شده اند. سازندگان برج می گویند این سازه تا ۸.۶ درجه در مقیاس ریشتر در برابر زلزله مقاوم است!

نام پنت هاوس تداعی کننده زندگی تجملاتی و اشرافی است و امروزه همگان می دانند که زندگی در پنت هاوس یک برج در شمال تهران کار هر کسی نیست و الزاما باید از رفاه مالی چشمگیری برخوردار بود تا بتوان چنین فضای رویایی و بی نظیری را برای زندگی انتخاب کرد.

شاید تا چندین سال پیش پنت هاوس نشینی چندان مد نبود اما از وقتی برج های سر به فلک کشیده در خیابان های شمال شهر تهران ظهور کردند، پنت هاوس هم به فایلی ثابت در میان فایل های بنگاه های منطقه یک تهران و بعضی از نقاط دیگر و معامله این واحد مسکونی به یکی از پرسودترین معاملات در آژانس های مسکن تبدیل شد.

امکانات موجود در این واحد مسکونی لوکس به همراه موقعیت مکانی خاص و مناطقی که برج ها در آن ساخته شده اند از عوامل اصلی گران قیمت بودن پنت هاوس محسوب می شوند که زندگی در آن را تبدیل به رویایی کرده که فقط عده انگشت شماری از مردم توانایی رسیدن به آن را پیدا می کنند.

پیشینه این مکان رویایی برمی گردد به سالیان دور که «پنت هاوس» به انباری ها یا اتاقک هایی گفته می شد که به سقف خانه ها اضافه شد ه و به د لیل این که با پله های بسیار از طبقات اصلی ساختمان جد ا می شد ، گاهی برای محل اقامت خد متکاران نیز مورد استفاد ه قرار می گرفت که با بلندتر شدن برج ها و نصب آسانسور و دسترسی آسان تر به این واحد، تبدیل به فوقانی ترین طبقه یک ساختمان شد که به صورت ویژه و مجلل ساخته می گردد و از امکاناتی نظیر زاویه د ید و تراس های روباز برخورد ار است. امروزه سازند گان برج های بلند ، اوج هنر خود را د ر این گونه آپارتمان ها به رخ می کشند .

با این حال زمانی د ر قبل های نه چند ان د ور پنت هاوس ها جذابیت و خواهان بسیار ی ند اشتند ، از این رو هیچ خرید اری حاضر نمی شد برای خرید یک پنت هاوس مد تی منتظر بماند، اما این روزها پنت هاوس ها نقد شوند ه اند و گرانبها اما د یگر کسی حاضر نیست ساختمان مجلل خود را به راحتی بفروشد و گاه متقاضیان این مکان مجلل مدت ها در انتظار رسیدن به کعبه آمال خود می مانند و درنهایت با پرداختن مبلغی معادل چند برابر یک واحد مسکونی دیگر در همان منطقه، به خواسته خود می رسند.

بنابر اظهارات یکی از پنت هاوس نشینان، اگر کسی پنت هاوس خود را بفروشد به راحتی نمی تواند پنت هاوس دیگری بخرد و به همین سبب تعداد کم موارد فروش پنت هاوس سبب عمده محبوبیت پنت هاوس نزد مالکانش است، بنابراین وقتی کسی یک پنت هاوس می خرد به راحتی آن را از دست نمی دهد چون یک پنت هاوس با هیچ چیز دیگر قابل تعویض نیست.

به گفته فعالان در آژانس مسکن مناطقی که برج های بلند و پنت هاوس های زیبا دارند، این پنت هاوس ها مشتریان خاص خود را دارند و تقریبا در صورت به دست آوردن پنت هاوس موردنظر خود به سختی از آن دل می کنند و حاضر به فروش آن می شوند و متقاضیان تازه باید منتظر بمانند تا برج های در حال ساخت آماده تحویل شوند و بسیاری از آنها این واحد ها را پیش خرید می کنند.

خریداران این واحدهای لوکس و مجلل معمولا پول کافی برای خرید یا اجاره آن دارند و به نقل از یکی از مشاوران مسکن منطقه نیاوران کسانی که متقاضی خرید پنت هاوس می باشند، به راحتی مبالغ میلیاردی برای به دست آوردن آنها می پردازند. به نقل از «فرهمند»، در میان پنت هاوس نشینان، تجار و سرمایه گذارانی دیده می شوند که از معاملات کاری خود سودهای میلیاردی کسب می کنند و ترجیح می دهند تا این پول را در بخش مسکن صرف کنند و با زندگی در مکانی با امکانات ویژه از زندگی تجملی خود نهایت لذت را هم ببرند. به نقل از او، از میان مشتریان این واحدهای سوپرلوکس می توان به اشخاصی که در بازار آهن یا معدن به عنوان سرشاخه مشغول به کار می باشند و همچنین کارخانه دارانی که تولیدات پایه مثل سیمان و غیره دارند، اشاره کرد. عده ای نیز بازاریان اسم و رسم دار را از مشتریان پنت هاوس ها می دانند.

پنت هاوس ها امکانات خاصی مثل تراس وسیع با چشم انداز ۳۶۰درجه، استخرهای اختصاصی، سونا و جکوزی، معماری شگفت انگیز، اتاق خواب های متعدد و زیبا، سالن بیلیارد یا سینمای سه بعدی، لابی و تالار میهمانی مجلل، پارکینگ های متعدد و آسانسور اختصاصی، در بعضی موارد دستگیره و شیرآلات طلا، سالن ورزش، کتابخانه، آشپزخانه فول فرنیش، اتاق کار، د ر و پنجره برقی و… دارند که البته در بسیاری از این واحد ها امکانات بیشتری هم وجود دارد که با توجه به امکانات و فضای مشاعات قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد.

معمولا پنت هاوس ها بزرگترین واحد مسکونی در برج ها محسوب می شوند و فضایی برابر چند واحد یک برج را شامل می شوند و برج هایی می باشند که ۱۴۰۰متر پنت هاوس دارند و می توان تصور کرد که قیمت این پنت هاوس ها با احتساب متری ۲۵میلیون تومان، تا چه اندازه نجومی خواهد بود.

در حال حاضر قیمت خرید و فروش پنت هاوس در مناطق مختلف تهران در حدود قیمتی هر مترمربع ۱۰ تا ۳۰میلیون تومان برآورد شده است که این مبلغ سال به سال بالاتر رفته و البته سال ساخت پنت هاوس هم روی قیمت آن تاثیر می گذارد و هرچه سن آن کمتر باشد مبلغ هنگفت تری باید برای خرید آن پرداخت شود و اختلاف قیمت بین پنت هاوس کلید نخورده با پنت هاوس چند سال ساخت متری ۵ تا ۷میلیون تومان برآورد شده است و به نقل از فعالان در این بخش ارزش پنت هاوس از سال قبل تاکنون نزدیک به ۲برابر شده است.

مناطقی هم که پنت هاوس های معروف تهران را در خود جای داده اند، شامل خیابان فرشته، منطقه نیاوران، الهیه، سعادت آباد، زعفرانیه، فرمانیه، اقدسیه و ولنجک می گردد. البته در مناطق دیگر هم برج های بلند و پنت هاوس دیده می گردد، اما تجمع برج های لوکس و مجلل تهران در منطقه یک و از محدوده پل پارک وی به بالاست.

گاهی پیش می آید که صاحب بعضی از پنت هاوس ها واحد های لوکس خود را برای رهن و اجاره در اختیار آژانس های مسکن قرار می دهند و بنابر این گزارش، مبلغ رهن هر پنت هاوس معادل یک پنجم قیمت کل آن است و با توجه به مبالغ میلیاردی این واحد ها، می توان فهمید که چه مبلغ هنگفتی برای رهن یک پنت هاوس لازم است. گفتنی است در حال حاضر پنت هاوس هایی با مبالغ ۸۰۰میلیون تومان به بالا جهت رهن در بعضی آژانس های مسکن در مناطق یاد شده وجود دارد و متقاضیان می توانند طعم زندگی در یک پنت هاوس چند میلیارد تومانی را با مبلغی زیر یک میلیارد تومان، برای حداقل یک سال تجربه کنند.

بنابر این گزارش، جایگاه گران ترین پنت هاوسی که در حال حاضر وجود دارد، به پنت هاوسی در منطقه کامرانیه تعلق دارد. از امکانات ویژه و خاص این واحد مسکونی مجلل و اشرافی می توان به سالن سینمای سه بعدی با سیستم صوتی دالبی ساراند، سالن بیلیارد با میز اسنوکر، دو فضای مجزا با مساحت بالغ بر ۵۰۰مترمربع جهت استخر، سالن Gym با دستگاه ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB با امکان تنظیم دما، نور، صدا یا موسیقی اشاره کرد. در آشپزخانه آن هم از تجهیزات اجاق گاز، فر، مایکروویو، قهوه ساز و ماشین ظرفشویی استفاده شده که همگی توسط یک برند آلمانی معروف ساخته شده اند. سازندگان برج می گویند این سازه تا ۸.۶ درجه در مقیاس ریشتر در برابر زلزله مقاوم است!

عکس هایی از پنت هاوس 23 میلیارد تومانی در تهران ، www.irannaz.com
عکس هایی از پنت هاوس 23 میلیارد تومانی در تهران ، www.irannaz.com
عکس هایی از پنت هاوس 23 میلیارد تومانی در تهران ، www.irannaz.com
عکس هایی از پنت هاوس 23 میلیارد تومانی در تهران ، www.irannaz.com

 

این پنت هاوس ۱۴۰۰متری به صورت دوبلکس در طبقات ۱۴ و ۱۵برج قرار گرفته که در طبقه چهاردهم Master Bedroom، یک سوییت مستقل با در مجزا، آشپزخانه، سالن غذاخوری، TV Room و فضای سبز قرار گرفته است. چهار اتاق خواب دیگر همراه سایر فضاهای پذیرایی، در طبقه۱۵ قرار گرفته است. ضمن این که این ساختمان به سیستم شست وشوی نما و پنجره مجهز است و قیمت فروش این واحد رویایی ۲۳میلیارد تومان برآورد شده است که بالاترین مبلغ برای پنت هاوس در تهران محسوب می گردد.

جایگاه بعدی به پنت هاوسی واقع در مجتمعی لوکس در خیابان الهیه تعلق دارد. این مجتمع در زمینی به وسعت حدود ۸۰۰۰متر مربع با تنوع متراژ آپارتمان ها از ۲۶۰ الی ۵۵۰مترمربع ساخته شده است که فضایی بیش از ۵۰۰۰مترمربع محوطه و فضای سبز در اطراف برج شامل محیط های جذاب، آب نما، آبشار های زیبا و نیز جاده تندرستی و پیست دوچرخه سواری است. قیمت واحد های این برج از متری ۱۵میلیون تومان است و به بالای متری ۳۰میلیون تومان هم می رسد و گران ترین قسمت برج همان پنت هاوس هایی است که در نوک برج و طبقات بالایی قرار دارند.

این برج امکاناتی نظیر لابی بزرگ و مجلل، مشاعات بی نظیر، استفاده از بهترین مصالح ساختمانی نظیر شیر آلاتی که روی آن آب طلا کار شده است همراه امکاناتی چون کیترینگ، کارواش ماشین، خشکشویی، رستوران و سالن ورزشی و… دارد. ضمن این که این ساختمان از گارد ویژه ای برخوردار است که ورود و خروج از آن به راحتی امکان پذیر نیست. درهای ورودی به شکلی که امروزه همه درها دارای ریموت می باشند، نیست. بلکه درها با شماره پلاک هر ماشین به صورت دیجیتال باز می گردد و دیگر احتیاج به ریموت نیست.

یکی دیگر از گران ترین پنت هاوس های تهران، پنت هاوسی در خیابان فرشته است که ۱۲میلیارد تومان قیمت دارد. این پنت هاوس ۸۰۰متری با ۵۰۰متر تراس مشجر به چهار طرف شهر دید داشته و هفت اتاق خواب دارد. البته در مقایسه با گران ترین پنت هاوس دنیا کوچک بوده ولی امکانات رفاهی آن با پنت هاوس های معروف دنیا برابری می کند.

همچنین لوکس ترین پنت هاوس طلاکوب شده پایتخت هم در خیابان فرشته با ۴۵۰متر زیربنا و ۸۰متر تراس در طبقه پانزدهم یک ساختمان قرار گرفته که دارای سقفی گنبدی با ارتفاع بیش از پنج متر و پنج اتاق خواب است. این پنت هاوس علاوه بر سوییت و دفتر کار دارای دیوارهای طلاکوب شده، طراحی منحصربه فرد، استخر اختصاصی داخل واحد، ۲۰۰۰متر لابی و تالار میهمانی است. از دیگر ویژگی های منحصربه فرد این پنت هاوس حیاط سازی ویژه آن با آبشار، برکه، آلاچیق و همچنین سالن ورزشی مخصوص بیلیارد و زمین تنیس است. علاوه بر این، پنت هاوس طلاکوب شده پایتخت، دارای سینمای سه بعدی و پنج پارکینگ اختصاصی و آسانسور اختصاصی نیز هست. این واحد در حال حاضر متری ۱۲میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

بنابر این گزارش، یکی از سوپرلوکس ترین پنت هاوس های موجود در تهران که در منطقه فرمانیه ساخته شده، پنت هاوسی با ۱۳۰۰مترمربع مساحت و ۲۰۰۰مترمربع تراس با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی (استخر، سالن ورزش، ۶ لاین آسانسور، ارتفاع سقف ۴.۶۰، آلاچیق، سینما، سالن بیلیارد و غیره) است که به قیمت متری ۲۵میلیون تومان از سوی مالک قیمت گذاری شده است. به تاکید یکی از فعالان بازار مسکن در منطقه، ۲۵میلیون تومان تنها قیمت هر مترمربع مساحت داخل پنت هاوس است و قیمت هر متر از ۲۰۰۰مترمربع تراس نیز جداگانه قیمت گذاری می گردد، درواقع خریدار باید برای هر متر از ۳۳۰۰مترمربع نیز ۲۵میلیون تومان پرداخت کند.

به غیر از مواردی که ذکر شد، چهار پنت هاوس معروف دیگر تهران در نیاوران قرار دارند که با ۳۰۰متر تراس به تمام نقاط تهران دید کامل داشته و دارای سونا، جکوزی و استخر خصوصی می باشند. یک پنت هاوس معروف دیگر در الهیه واقع شده که بیشتر مردم و برج سازان از آن به عنوان یکی از زیباترین پنت هاوس های تهران یاد می کنند. پنت هاوس زعفرانیه، یکی دیگر از پنت هاوس های معروف تهران است که یک واحد ۴۸۰متری به همراه ۲۰۰مترمربع تراس و پنج پارکینگ به علاوه مشاعات لوکس، متری ۱۲میلیون تومان از سوی مالک قیمت گذاری شده است و بالای ۵میلیاردتومان قیمت دارد و به زیباترین شکل کوه های شمال تهران را برای ساکنانش به تصویر می کشد. پنت هاوس های کوه نور، ثارالله و پنت هاوس سعادت آباد نیز از دیگر پنت هاوس های معروف تهران می باشند که قیمت آنها سال به سال بیشتر می گردد و تا یک سال پیش و قبل از ساخته شدن پنت هاوس ۲۳میلیارد تومانی، به عنوان گران ترین پنت هاوس های تهران از آنها یاد می شد.

لازم به ذکر است که با وجود آن که معمولا پنت هاوس از آن دسته واحدهایی است که کمتر پیش می آید برای مدت طولانی بدون مشتری بماند و به محض سپرده شدن این واحد ها به آژانس های مسکن منطقه به قول خودشان مشتری پایش خوابیده و به سرعت فروش یا اجاره می رود، اما گاه دیده می گردد که در بین فایل های پنت هاوس های فروشی، فایل هایی می باشند که نزدیک به دو سال است که از سپرده شدن آنها به بازار می گذرد اما همچنان به فروش نرفته اند و مالکان این واحدها از آن دسته از فروشنده هایی می باشند که برای فروش واحدشان عجله ای ندارند و هر چقدر در بازار باقی بمانند خشنود هم می شوند، زیرا آنها بر این باورند که قیمت پنت هاوس سال به سال رشد می کند و آنها ضرر نخواهند کرد.

همچنین شارژ ماهانه این پنت هاوس ها براساس متراژ یا تصمیم هیات مدیره براساس هزینه های ساختمان تعیین شده و مبلغ شارژ در حال حاضر از مبلغی بین ۳هزار تا ۵هزار تومان برای هر مترمربع محاسبه می گردد و با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید که شارژ یک پنت هاوس ۱۰۰۰متری مبلغی بین ۳ تا ۵ میلیون تومان در ماه است.

جالب است بدانید گران ترین پنت هاوس دنیا پنت هاوسی است سه طبقه در نیویورک که در سال۲۰۰۶ به قیمت ۷۰میلیون دلار فروخته شد. این پنت هاوس با ۱۳۰۰مترمربع مساحت در بالای هتل نوسازی شده «پیر» نیویورک قرار دارد و دارای یک سالن بزرگ با سقف گچبری شده به ارتفاع هفت متر، پنج اتاق خواب، هفت سرویس بهداشتی کامل، پنج شومینه کف پوشیده از چوب بلوط، چهار تراس و دید ۳۶۰درجه از تمام نیویورک است که تنها در رویا می توان آن را تصور کرد. بعد از این پنت هاوس ۷۰میلیون دلاری، دومین پنت هاوس گران قیمت دنیا در ساحل میامی قرار گرفته و ۱۸میلیون دلار قیمت دارد. در دکوراسیون داخلی این خانه رویایی چوب آبنوس به کار برده شده که برش های این چوب در ژاپن انجام شده است. این پنت هاوس پنج اتاق خواب دارد و همه اتاق ها به سرویس صوتی، تصویری و تلویزیون پلاسما مجهزند، حمام های آن همه در کنار شیشه های قدی قرار گرفته اند و زیبایی آن را دوچندان کرده اند.

یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 18:20 ::  نويسنده : امیررضا شمس

سین ۴۵ ساله با برگزاری کلاس‌های عرفان در شهرک وحدت و همچنین منطقه مهرشهر کرج و با عنوان مشاوره خانواده طی هفت سال اقدام بە فعالیت‌های غیرقانونی کرده و در این مدت چندین زن و دختر را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

 مردی که با برگزاری کلاس‌های عرفانی در شهرستان کرج اقدام بە اغفال زنان و سوءاستفاده از آنها می‌کرد در حالی با شکایت ۱۷ زن دستگیر شده که قرار است چهار شنبه این هفته اتهاماتش در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شود.

حسین ۴۵ ساله با برگزاری کلاس‌های عرفان در شهرک وحدت و همچنین منطقه مهرشهر کرج و با عنوان مشاوره خانواده طی هفت سال اقدام بە فعالیت‌های غیرقانونی کرده و در این مدت چندین زن و دختر را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

متهم برای عملی کردن نیات خود با چهار زن بە نام‌های مریم، صدیقه، فریده و مریم همدست بوده که مریم همسر و فریده مادرزن متهم می باشند. اولین شکایت از متهم این پرونده توسط شاکی اصلی او مریم، اوایل اسفندماه سال ۸۸ تسلیم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج شده که تنها سه روز پس از اعلام این شکایت حسین در خانه‌اش توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی این شهرستان دستگیر و برای بازجویی فراخوانده شده است.

دراین پرونده که تحت نظر قاضی کاظمی دادیار شعبه ۸ دادسرای عمومی و انقلاب استان البرز رسیدگی شده است ۱۷ زن از مردی بە نام حسین دربارهٔ اذیت و آزار شکایت کرده‌اند. بە نقل از شکات این پرونده، متهم در جلسات مشاوره خانواده که در کنار کلاس‌های عرفان برگزار می‌کرد مدعی شده بود که تنها راه و روش درمان مشکلات مراجعانش اعمالی است که او آنها را مجاز می‌شمرده ولی از نظر اخلاقی جامعه آن را مطرود می‌داند.

وی که با شگرد خاصی طعمه‌های خود را مورد اغفال قرار می‌داد وانمود می‌کرد که بە مباحث عرفان شرقی تسلط دارد و این روش از درمان را از فرقه‌یی یاد گرفته و تدریس می‌کند. متهم ضمن ترویج زنا برای حل مشکلات جسمی و روحی زنانی که بە این کلاس‌ها مراجعه می‌کردند مدعی شده بود که برای حل کامل مشکلات باید در مرحله آخر دست بە اعمال منافی عفت با محارم خود بزنند!

بر اساس گفته‌های تعدادی از شکات وی درکلاس شاگردانی را که خطایی از آنها سر می‌زد با چوب یا لوله جارو برقی مورد ضرب و شتم قرار می‌داد بە طوری که آنها تا چندین روز از شدت ضربات وارده بە بدن‌شان قادر بە انجام کاری نبودند.

مریم که تنها ۲۴ سال سن دارد و برای پیگیری شکایتش از این فرد بارها تهدید بە قتل شده است در باز جویی‌ها بە ماموران گفت: ‌سال ۱۳۷۶ از طریق مریم که خاله من است برای شرکت در کلاس‌های تربیت معنوی بە این مرد معرفی شدم و سابقه اذیت و آزارهای او بە ۱۲ سال پیش بازمی‌گردد. او بیکار و تحصیلاتش زیردیپلم است اما مدعی می‌شد که فردی دارای مقام مذهبی و ماورایی است. تا چند ماه پیش نیز این کلاس‌ها را برگزار می‌کرد اما بە سبب شکایت چند تن از شاگردان مجبور بە تعطیل کردن دفتر کارش شد.

مریم دربارهٔ نحوه آشنایی‌اش با این کلاس‌ها و اعمالی که این فرد درکلاس‌هایش انجام می‌داد، گفت: ‌قبل از اینکه ازدواج کنم زمانی که تنها ۱۳ سال سن داشتم بە دلیل مشکلاتی که با خانواده‌ام داشتم از طریق خاله‌ام با حسین آشنا شدم و طی این سال‌ها با خانواده او زندگی کردم. در تمام این سال‌ها او بارها بە من دست درازی کرده بود.

زمانی که ۲۰ سالم شد با شوهرم مهدی ازدواج کردم. همان موقع بود که حسین بە من گفت که از طریق کارهای غیراخلاقی می‌تواند مشکلات زنان را حل کند و وانمود می‌کرد که خودش هیچ تمتعی از این روابط نمی‌برد و تنها برای حل مشکلات دست بە این کار می‌زند. با این حال متهم در بازجویی‌ها تمام این اتهامات را رد کرد و مریم را یک بیمار روانی توصیف کرد که معلوم نیست بە چه دلیلی این حرف‌ها را می‌زند.

وی در دفاع از برگزاری این کلاس‌ها بە ماموران گفت: ‌به دلیل آشنایی که با مباحث قرآنی و احادیث داشتم چند سال پیش مجوز برگزاری کلاس‌های اخلاق را گرفتم و برای خودم آموزشگاهی دایر کردم. من ۱۰ سال است که شاکی را می‌شناسم.

زمانی که مادرش او را پیش من آورد او مشکلات اخلاقی داشت من هم بە مادرش گفتم که او را نزد روانپزشک ببرد اما او خودش گاهی اوقات بە کلاس‌های ما می‌آمد. او الان چهار سال است که ازدواج کرده و شوهرش هم فامیل من است و تمام این ادعایی که او می‌کند کذب است. او بیمار روانی است و نمی‌دانم چرا این اتهامات را علیه من مطرح کرده است.

در ادامه تحقیقاتی که در این زمینه اتجام شد مریم خاله شاکی نیز که یکی از متهمان است بە ماموران گفت‌: شوهرخواهرم مرد سختگیری بود. مریم در نوجوانی مورد اذیت و آزار قرار گرفته بود و مادرش از من خواست تا بە آنها کمک کنم، من هم او را بە این فرد معرفی کردم اما شاهد هیچ‌کدام از این کارهایی که مریم عنوان کرده نبودم.

ادعای متهمان این پرونده در حالی عنوان می‌شود که ۱۶ شاکی دیگر نیز در شکواییه‌شان عنوان کرده‌اند که متهم اصلی این پرونده با چهار زن همدست خود زنان را در این کلاس‌ها مورد اذیت و آزار قرار داده و بە بهانه انرژی درمانی از طریق چاکر‌ها از آنها سوءاستفاده کرده است.

شاکیان این پرونده همچنین اعلام کرده‌اند که بعد از اینکه مورد اذیت و آزار این مرد قرار گرفته‌اند تصمیم بە ترک این کلاس‌ها گرفته‌اند اما متهم از آنها خواسته که در رابطه با مسائلی که در کلاس مطرح می‌شود چیزی بە کسی نگویند و حتی آنها را تهدید کرده که در صورت عدم مراجعه بە کلاس نوار اعترافات آنها را در اختیار دیگران قرار می‌دهد.

در حال حاضر از سوی دادستانی کرج برای متهمان این پرونده قرار بازداشت موقت بە اتهام ایجاد مرکز فساد و ارتکاب فعل حرام و روابط نامشروع و همچنین نگهداری از مشروبات الکلی صادر شده و دو روز دیگر این پرونده توسط قاضی کشکولی در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری رسیدگی خواهد شد.

روزنامه اعتماد

یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 18:13 ::  نويسنده : امیررضا شمس

رزش > لیگ برتر - خسرو حیدری بازیکنی است که معمولا کم اشتباه می‌کند ولی او در بازی با سپاهان آن هم در دقایق ابتدایی مرتکب اشتباهی شد تا زردپوشان اصفهانی بسیار زود به گل برسند.

به گزارش ممتاز؛ نکته مهم اما واکنش امیر قلعه‌نویی نسبت به اشتباه حیدری بود و او در رختکن خسرو را بابت این اشتباه سرزنش نکرد. این موضوع برای بازیکن ملی‌پوش استقلال ارزش بسیاری داشته و خسرو تاکید می‌کند که این اشتباه را در بازی‌های آینده جبران خواهد کرد. خسرو معتقد است که استقلال برای رسیدن به شرایط ایده‌ال به چند هفته زمان نیاز دارد. حیدری در مورد شرایط استقلال، باخت سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

بازی قشنگی از آب درآمد، درست است؟

بله، بازی قشنگ بود ولی ما مستحق باخت نبودیم. ما بسیار زود گل خوردیم و این به خاطر اشتباهی بود که من انجام دادم. البته جای توجیه ندارد ولی کیفیت این توپ‌ها چندان مناسب نیست و وقتی می‌خواستم توپ را حرکت بدهم، به یکباره به زمین گیر کرد. البته باز هم می‌گویم که نمی‌خواهم بهانه بیاورم.

واکنش امیر قلعه‌نویی در رختکن چه بود؟

امیرخان به من گفت فدای سرت و این موضوع برای من بسیار ارزش داشت. مطمئن باشید این اشتباه را صد برابر جبران خواهیم کرد. قلعه‌نویی با این حرفش مرا شرمنده کرد و مطمئنا در بازی‌های آینده جبران می‌کنم.

جالب اینجاست که هواداران استقلال هم تو را تشویق کردند؟

بله، آنها بعد از اشتباهی که انجام دادم مرا تشویق کردند و دست تک تک هواداران را می‌بوسم.

قبول داری استقلال هنوز با روزهای اوج فاصله دارد؟

به هر حال تغییراتی در تیم ما به وجود آمد و جواد نکونام و آندرانیک تیموریان دیر به تیم ملحق شدند. عده‌ای تمرینات بدنسازی را از دست دادند و از اول در کنار تیم نبودند به همین سبب ما نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی کامل برسیم.

سپاهان را چطور دیدی؟

سپاهان تیم بدی نبود ولی ما سه برابر آنها موقعیت داشتیم و می‌توانستیم به برتری برسیم اما از آنها استفاده نکردیم. البته سپاهان تیم خطرناکی بود و آنها با توجه به بازیکنان سرعتی‌شان، بیشتر چشم به ضدحملات داشتند. این بازی هم شبیه بعضی از بازی‌های فصل قبل ما بود که بسیار موقعیت داشتیم ولی به پیروزی نرسیدیم. در بعضی از بازی‌ها هم موقعیت کمی داشتیم ولی به پیروزی رسیدیم. این بازی در بدترین حالت باید مساوی می‌شد و شکست ما اصلا عادلانه نبود.

قبول داری جای مجتبی جباری در استقلال خالی است؟

مجتبی بازیکن بزرگی است که نظم خوبی به بازی استقلال می‌داد و در میانه میدان زوج خوبی برای من بود. حالا باید قبول کنیم که جباری دیگر در استقلال نیست در ضمن ما مقابل سپاهان بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های بسیاری خلق کردیم.

در مورد برخورد هواداران استقلال با مجتبی جباری چه صحبتی داری؟

واقعا برخورد خوبی داشتند و نشان دادند که باشعور می باشند. البته باید از آقای فتح‌الله‌زاده هم تشکر کرد که جو را فراهم کرد تا لیدرها و تماشاگران جباری را تشویق کنند. اگر فتح‌الله‌زاده جو را آرام نمی‌کرد تماشاگران به جباری توهین می‌کردند.

فکر نمی‌کنی یک نفر باید اختلاف‌های جباری و فتح‌الله‌زاده را برطرف کند تا شاید دوباره امکان بازگشت جباری به استقلال فراهم شود؟

من نمی‌دانم جباری برای فصل بعد چه تصمیمی خواهد گرفت ولی حالا باید ما بازی بدون او را تجربه کنیم. این مسائل هم که ایجاد شد به خودشان مربوط می‌شود. ما الان فقط باید به مسائل فنی فکر کنیم و دیدار سختی که با فجرسپاسی شیراز در پیش داریم.

داوری بازی استقلال و سپاهان را چطور ارزیابی می‌کنی؟

من فکر می‌کنم فغانی باید از اتفاقی که برای محسن قهرمانی پیش آمد استفاده می‌کرد. گرفتن چنین پنالتی‌هایی آن هم در شرایطی که تیم میزبان با یک گل عقب است واقعا ریسک بزرگی است. ما بعد از این اشتباه از لحاظ روحی افت کردیم ولی با این حال بچه‌ها دوباره برگشتند. با این حال معتقدم مسائل داوری تاثیرگذار بود.

قبول داری امسال رقابت برای قهرمانی فشرده است؟

از الان نمی‌توان در مورد تیم قهرمان صحبت کرد و فکر می‌کنم بعد از هفته دهم چهره تیم‌های مدعی مشخص می‌شود.

فتح‌الله‌زاده مدتی پیش گفته بود که تو را مثل ریگی دستگیر کرد. در این مورد چه صحبتی داری؟

فتح‌اله‌زاده بسیار خوب توانست تیم را جمع کند و اکثر بازیکنان ماندند. اسکلت اصلی استقلال حفظ شده و ما فقط جباری و حمودی را از دست دادیم. بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شده و فتح‌الله‌زاده نشان داد که در بازیکن گرفتن تبحر دارد.

حرف‌های کروش واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است. نظر تو در مورد صحبت‌های او چیست؟

او با تیم ملی به موفقیت رسید و باید حرفش را گوش کرد. او هیچ وقت بدون سبب صحبت نکرده و اگر می‌خواهیم تیم قدرتمندی داشته باشیم باید تلاش کنیم. بسیار‌ها فقط می‌خواستند به جام جهانی برویم ولی حالا که این اتفاق افتاده باید از این شانس استفاده کنیم. هدف کی‌روش صعود تیم ملی به  دور دوم است و رسیدن به این مهم نیاز به یک برنامه‌ریزی مناسب است. او روی برگزاری اردوها و زمان پایان بازی‌های لیگ حساس است و شما دیدید که ما قبل از ۳ بازی پایانی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، ‌اردوی خوبی داشتیم و این موضوع نقش بسیاری در صعود ایران داشت.

در جام جهانی دوست داری با کدام تیم‌های مطرح دنیا هم گروه شویم؟

به هر حال با یکی از تیم‌های پرقدرت دنیا هم گروه خواهیم شد. من بازی جلوی برزیل را تجربه کرده‌ام و واقعا تجربه خوبی بود و فکر می‌کنم بازی کردن مقابل آلمان هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. البته آنها از لحاظ تاکتیکی یکی از تیم‌های پرقدرت دنیا می باشند و هم گروهی با این تیم سخت‌ترین قرعه ایران است.

شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, :: 21:56 ::  نويسنده : امیررضا شمس
وانت باردو   ایران خودرو
۱۰٫۸۷۰٫۰۰۰ ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ (cop) وانت باردو .سپر جدید  
۱۲٫۳۷۰٫۰۰۰ ۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰ (cop) وانت باردو . یورو ۴ .سپر جدید  
۱۲٫۳۱۰٫۰۰۰ ۱۲٫۷۰۰٫۰۰۰ وانت باردو دوگانه سوز  
۱۲٫۸۲۰٫۰۰۰ ۱۳٫۴۰۰٫۰۰۰ (cop) وانت باردو .سپر جدید.دوگانه سوز  
۱۴٫۳۲۰٫۰۰۰ (cop) وانت باردو . یورو ۴ .سپر جدید.دوگانه سوز  
۱۵.۱۰۰٫۰۰۰ پژو روآ سال سفارشی  
۱۷٫۰۰۰.۰۰۰ پژو روآ سال / دوگانه سوز سفارشی  
۲۰٫۶۲۰٫۰۰۰ ۲۳٫۸۰۰٫۰۰۰ SE سمند  
SE سمند پایه گازسوز  
۲۶.۸۵۰٫۰۰۰ ۲۹٫۰۰۰.۰۰۰  دوگانه سوز LX سمند  
۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ۲۶.۹۰۰.۰۰۰ LX سمند  
۲۶٫۷۰۰٫۰۰۰  یورو ۴ LX سمند  
۲۸٫۵۰۰٫۰۰۰ ۳۱٫۵۰۰٫۰۰۰          MUX سمند سورن   
۲۶٫۵۰۰٫۰۰۰ با رینگ معمولی MUX سمند سورن  
۳۰.۵۰۰.۰۰۰ ELX سمند سورن  
۲۸٫۵۰۰٫۰۰۰ با رینگ معمولی ELX سمند سورن  
۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰      با تریم بژ ELX سمند سورن  
۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰      با موتور ای اف ۷ ELX سمند سورن  
۲۴٫۲۸۰٫۰۰۰ ۲۷٫۰۰۰.۰۰۰   بدون مالتی پلکس EF7 سمند  
۲۴.۵۳۰٫۰۰۰ ۲۷٫۴۰۰٫۰۰۰ مالتی پلکس EF7 سمند  
۲۷٫۹۸۰٫۰۰۰ با داشبورد جدید یورو ۴ EF7 سمند  
۲۷.۶۹۰٫۰۰۰ ۲۹.۰۰۰.۰۰۰  دوگانه سوز EF7 سمند  
۲۸.۶۹۰٫۰۰۰   دوگانه سوز یورو ۴ EF7 سمند  
سمند سریر  
۲۵٫۱۸۰٫۰۰۰ ۲۶٫۸۰۰.۰۰۰ GLX 405 پژو   
GLX 405 . TU5 پژو  
GLX 405 . XUM پژو  
۲۶٫۶۶۰٫۰۰۰ ۲۸٫۴۰۰.۰۰۰ ۴۰۵ GLX / دوگانه سوز  
۲۶٫۵۶۷٫۰۰۰ ۲۷٫۸۰۰٫۰۰۰ ۴۰۵ SLX / TU5 پژو  
۲۳٫۱۱۰٫۰۰۰ ۲۵٫۲۰۰٫۰۰۰ با استاندارد یورو ۲ SLX پژو  
۴۰۵ SLX / دوگانه سوز  
پژو پارس معمولی  
۳۱٫۲۸۰٫۰۰۰ ۳۵٫۵۰۰٫۰۰۰ پژو پارس معمولی / دوگانه سوز  
پژو پارس سال / دوگانه سوز  
۲۹٫۹۷۰٫۰۰۰ ۳۳.۷۰۰.۰۰۰ پژو پارس سال  
پژو پارس سال سفارشی  
۳۳٫۶۰۰٫۰۰۰ ۳۷.۰۰۰٫۰۰۰ LX TU5 پژو پارس  
۴۲.۰۰۰.۰۰۰ ELX پژو پارس  
۴۳٫۵۰۰٫۰۰۰   آپشن جدید ELX پژو پارس  
۴۷.۰۰۰٫۰۰۰ TU5 پژو پارس سال / اتوماتیک  
EF7 پژو پارس سال / موتور  
EF7 پژو پارس دوگانه سوز / موتور  
۳۴٫۳۰۰٫۰۰۰ ۲ پژو ۲۰۶ . تیپ  
۳ پژو ۲۰۶ . تیپ  
۳۷٫۲۰۷٫۰۰۰ ۳۶٫۹۰۰٫۰۰۰ ۵ پژو ۲۰۶ . تیپ  
۵۲٫۰۰۰.۰۰۰ ۶ پژو ۲۰۶ . تیپ  
۳۶٫۵۰۰٫۰۰۰ V20 پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ  
V10 پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ  
۵۳.۰۰۰٫۰۰۰ V9 پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ  
۳۴٫۹۹۲٫۰۰۰ ۳۷٫۲۰۰٫۰۰۰ V8 پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ  
V6 پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ  
V4 پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ  
۴۱٫۰۰۰.۰۰۰ V2 پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ  
V1 پژو ۲۰۶ صندوقدار / تیپ  
۵۷.۰۰۰٫۰۰۰ پژو ۲۰۷ اتوماتیک  
۴۷.۰۰۰٫۰۰۰ پژو ۲۰۷ دنده ای  
۲۹٫۵۷۰٫۰۰۰ ۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰  ۱٫۶ رانا  
رانا ۱٫۶ سفارشی با استاندارد یورو ۴  
فوتون وانت دیزلی  
۳۱٫۵۰۰٫۰۰۰ E1 تندر  
E1 تندر اتوماتیک  
E1 تندر دوگانه سوز / تیپ  
۳۷٫۵۰۰٫۰۰۰ E2 تندر  
۴۱٫۰۰۰٫۰۰۰ E2 تندر دوگانه سوز / تیپ  
۴۷٫۰۳۶٫۰۰۰ ۴۷٫۵۰۰٫۰۰۰        با دو ایربگ E2 تندر اتوماتیک  
۱۰۵.۰۰۰٫۰۰۰ پژو ۴۰۷ فول آپشن  
۱۲۳.۰۰۰٫۰۰۰ سوزوکی ویتارا اتومات کلاس ۵  
۱۱۳.۰۰۰٫۰۰۰ سوزوکی ویتارا دنده ای کلاس ۵  
۱۲۹.۰۰۰٫۰۰۰ سوزوکی ویتارا اتومات کلاس ۸  
۱۱۷.۰۰۰.۰۰۰ سوزوکی ویتارا دنده ای کلاس ۸  
۱۲۸٫۶۰۳٫۰۰۰ ۱۱۹٫۰۰۰٫۰۰۰ سوزوکی کیزاشی دنده معمولی . نیمه فول  
۱۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰ سوزوکی کیزاشی اتومات فول  
۱۳۹٫۱۵۶٫۶۵۰ ۱۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ سوزوکی کیزاشی اتومات نیمه فول  
 
۱۷٫۵۰۰٫۰۰۰ EX پراید ۱۳۲   سایپا
۱۶٫۰۰۰٫۰۰۰ LE پراید ۱۳۲  
۱۵٫۰۸۲٫۰۰۰ ۱۶.۳۰۰.۰۰۰ SX پراید ۱۳۲  
۱۴٫۵۹۱٫۰۰۰ ۱۵٫۶۰۰٫۰۰۰ SL پراید ۱۳۲  
۱۷٫۷۰۰٫۰۰۰  پایه گازسوز SL پراید ۱۳۲  
۱۶٫۳۰۰٫۰۰۰ EX پراید ۱۴۱  
LE پراید ۱۴۱  
۱۴٫۲۱۳٫۰۰۰ ۱۵٫۳۰۰٫۰۰۰ SX پراید ۱۴۱  
۱۳٫۷۲۰٫۰۰۰ SL پراید ۱۴۱  
۱۸٫۱۰۰٫۰۰۰ SE پراید ۱۱۱  
۱۷.۰۰۰٫۰۰۰ EX پراید ۱۱۱  
۱۶٫۴۰۰٫۰۰۰ LE پراید ۱۱۱  
۱۵٫۲۶۸٫۰۰۰ ۱۶٫۷۰۰٫۰۰۰ SX پراید ۱۱۱  
۱۴٫۷۷۶٫۰۰۰ ۱۶٫۰۰۰٫۰۰۰ SL پراید ۱۱۱  
۱۴٫۴۷۴٫۰۰۰ ۱۵٫۱۰۰٫۰۰۰ SL پراید ۱۳۱  
۱۷٫۳۰۰٫۰۰۰  پایه گازسوز SL پراید ۱۳۱  
۱۴٫۹۶۷٫۰۰۰ ۱۶٫۰۰۰.۰۰۰ SX پراید ۱۳۱  
۱۵٫۶۵۰٫۰۰۰ LE پراید ۱۳۱  
۱۶٫۷۷۴٫۰۰۰ ۱۷٫۳۰۰٫۰۰۰   پایه گازسوز LE پراید ۱۳۱  
۱۵٫۷۶۷٫۰۰۰ ۱۶.۵۰۰٫۰۰۰ EX پراید ۱۳۱  
۱۷٫۲۶۷٫۰۰۰ ۱۷٫۹۰۰٫۰۰۰   پایه گازسوز EX پراید ۱۳۱  
SL تیبا  
۲۱٫۰۰۰.۰۰۰ EX تیبا  
LX تیبا  
۱۹.۴۹۰٫۰۰۰ ۱۹.۸۰۰٫۰۰۰ SX تیبا یورو ۴  
۳۳٫۵۰۰.۰۰۰ ریو / آپشن دار  
ریو اتوماتیک  
۲۲٫۵۰۰٫۰۰۰ وانت نیسان . ای بی اس . تاخوگراف  
۲۴٫۰۰۰٫۰۰۰ وانت نیسان دوگانه سوز/ تاخوگراف  
۲۶٫۳۲۰٫۰۰۰ ۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰ وانت نیسان دیزل. ای بی اس . کولر  
۲۶.۰۰۰٫۰۰۰ وانت شوکا  
۲۵٫۹۱۰٫۰۰۰ ۲۷.۳۰۰.۰۰۰ وانت شوکا دوگانه سوز  
۶۱٫۰۰۰٫۰۰۰ سیتروئن زانتیا  . مشابه صفر . ۸۹  
۷۲٫۸۲۹٫۰۰۰ ۷۸٫۰۰۰٫۰۰۰ پیکاپ تک کابین اتاق جدید  
۸۶.۰۰۰٫۰۰۰ پیکاپ دوکابین .اتاق جدید  
۱۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰   ۲۰۱۱ جدید C5  
 
250.000.000 مورانو ۲۰۱۲   پارس خودرو
۱۴۹.۰۰۰٫۰۰۰ HIGH نیسان تینا / فول  
۱۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ MID / نیسان تینا  
۱۴۰.۰۰۰٫۰۰۰   HIGH نیسان قشقایی  
     MID نیسان قشقایی  
سرانزا  
۱۲۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ماکسیما اتوماتیک / بهترین رنگ / مولتی  
ماکسیما معمولی . بهترین رنگ  
۷۴٫۴۰۰٫۰۰۰ ۸۴.۰۰۰٫۰۰۰ مگان ۲۰۰۰ اتومات / نیمه فول  
۸۸.۰۰۰.۰۰۰ مگان ۲۰۰۰ / آپشن جدید  
توقف تولید مگان ۲۰۰۰ دنده ای  
۶۳٫۹۰۰٫۰۰۰ ۶۷.۰۰۰٫۰۰۰  مگان ۱۶۰۰ / فول  
توقف تولید ۶۵٫۰۰۰٫۰۰۰ مگان ۱۶۰۰ / نیمه فول  
۴۰.۰۰۰٫۰۰۰ تندر ۹۰ . دوگانه سوز E2  
37.800.000 تندر ۹۰ . بنزینی / با آپشن E2  
36.800.000 تندر ۹۰ . بنزینی / یورو ۴ E2  
35.300.000 تندر ۹۰ . بنزینی / تک ایربگ E2  
38.000.000 پارس تندر . اتاق جدید  
پارس تندر . اتاق جدید.تک ایربگ  
تندر ۹۰ . دوگانه سوز E1  
32.000.000 تندر ۹۰ . یورو ۴ E1  
93.000.000 هیوندای آوانته اتوماتیک   کرمان خودرو
۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ هیوندای آوانته معمولی  
هیوندای ورنا اتوماتیک  
هیوندای ورنا معمولی  
لیفان ۵۲۰  
۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰ لیفان ۵۲۰ آی  
۳۷.۰۰۰٫۰۰۰ لیفان ۶۲۰  
۴۳٫۹۰۰٫۰۰۰ ۴۴٫۲۰۰٫۰۰۰ ۱۸۰۰cc /لیفان تلنت ۶۲۰  
۳۵٫۹۹۰٫۰۰۰ ۳۳٫۸۰۰.۰۰۰ جک توجوی هاچ بک  
۳۷٫۵۶۰٫۰۰۰ ۳۵٫۵۰۰٫۰۰۰ جک توجوی صندوقدار  
۵۱٫۸۲۰٫۰۰۰ ۵۶.۰۰۰٫۰۰۰ J5 جک  
۶۳٫۶۰۰٫۰۰۰ ۶۹.۵۰۰.۰۰۰ X60  
17.000.000 لوبو  
۱۰۳٫۰۰۰٫۰۰۰ مزدا۳ / تیپ ۱ صندوق دار   گروه بهمن
۱۰۸٫۰۰۰٫۰۰۰ مزدا۳ / تیپ ۲ صندوق دار  
۱۱۶٫۰۰۰.۰۰۰ مزدا۳ / تیپ ۳ صندوق دار  
مزدا۳ / تیپ ۱ هاچ بک  
۱۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰ مزدا۳ / تیپ ۳ هاچ بک  
۱۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰ مزدا۳ / صندوقدار  . تیپ ۴ / آپشن جدید  
۸۳٫۰۰۰٫۰۰۰ مزدا۳ / ۱۶۰۰ سی سی  
توقف فروش ۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ مزدا۳ قدیم تیپ ۳٫مشابه صفر .۸۹  
۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰ مزدا ۲ فول  
۲۵٫۷۰۰.۰۰۰ وانت مزدا تک کابین  
۲۷٫۵۰۰٫۰۰۰ وانت مزدا تک کابین دوگانه سوز  
۲۷٫۶۰۰٫۰۰۰ وانت مزدا ۲ کابین  
۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰ وانت مزدا ۲ کابین دوگانه سوز  
به زودی  اتوماتیک /B50 فاو  
۶۸٫۸۰۰٫۰۰۰ ایسوزو ۵ تن بدون کاربری  
۸۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ایسوزو ۶ تن بدون کاربری  
۹۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ایسوزو ۸ تن بدون کاربری  
۱۰۷٫۳۰۰٫۰۰۰ مینی بوس ایسوزو مدل سحر  
۲۱۹٫۲۰۰٫۰۰۰ کامیون ایسوزو ۱۸ تن  
 BMC کشنده جفت محور  
  BMC شاسی کمپرسی و میکسر  
FAW 420 کشنده دو محور  
۵۵٫۰۰۰٫۰۰۰ وانت کاپرا تک کابین  
۶۳.۰۰۰٫۰۰۰ وانت کاپرا دوکابین – تک دیفرانسیل  
۶۷.۰۰۰٫۰۰۰ وانت کاپرا دوکابین – دو دیفرانسیل  
 
۱۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۸٫۷۰۰٫۰۰۰ MVM 110 /سه سیلندر   مدیران خودرو
۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱۹٫۸۰۰٫۰۰۰ MVM 110/ چهار سیلندر  
۲۴٫۵۰۰.۰۰۰ MVM 110/ چهارسیلندر اتوماتیک  
۴۱٫۰۰۰٫۰۰۰ آپشن دار / MVM 530  
40.000.000 39.500.000  MVM 530  
38.000.000 38.600.000 هاچ بک / MVM 315  
38.000.000 39.500.000 صندوقدار / MVM 315  
چری ویانا  
۶۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ۶۱٫۸۰۰٫۰۰۰ X33 _ تیگو  
۵۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ۴۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ELITE – ولیکس سی ۳۰٫ دنده معمولی   راین
Luxury – ولیکس سی ۳۰٫ دنده معمولی  
۶۰.۰۰۰٫۰۰۰ ELITE – ولیکس سی ۳۰٫ اتوماتیک  
Luxury – ولیکس سی ۳۰٫ اتوماتیک  
۴۵.۵۰۰٫۰۰۰ جنتو . دنده معمولی ۲۰۰۹   زاگرس خودرو
۵۱.۰۰۰٫۰۰۰ جنتو . دنده اتوماتیک  ۲۰۰۹  
پروتون ویرا  
۴۳٫۰۰۰٫۰۰۰ پروتون ایمپیان دنده اتوماتیک ۲۰۰۸  
۳۶.۰۰۰٫۰۰۰ پروتون ایمپیان دنده معمولی ۲۰۰۸  
۵۳٫۰۰۰٫۰۰۰ پاژن پیکاپ / صندلی موسویی   مرتب خودرو
۴۹٫۰۰۰٫۰۰۰ پاژن پیکاپ / صندلی معمولی  
۱۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ G5  
55.000.000 وینگل ۳ دو کابین   دیار خودرو
وینگل ۳ تک کابین  
۵۸٫۵۰۰٫۰۰۰ وینگل ۵ دو کابین  
به زودی وینگل ۵ تک کابین  
به زودی M4 هاوال  
به زودی H6 هاوال  
توقف تولید وانت دییر
شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, :: 21:53 ::  نويسنده : امیررضا شمس

http://www.momtaznews.com/images/arz.png

شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, :: 21:51 ::  نويسنده : امیررضا شمس

روز صنعت معدن در سال ۱۳۹۲ ، مصادف شد با آغاز تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه صنعت خودرو ایران ،  تحریم‌هایی که به نقل از کارشناسان، شرایط سختی را متوجه خودروسازان خواهد کرد. آمریکایی ها برای اولین بار است که بزرگترین صنعت ایران پس از نفت را به طور مستقیم هدف تحریم های بین المللی قرار دادند تا صنعت نیمه جان خودروسازی کشور را به کما ببرند .

800px-Peykan_chaldoran

تحت‌تاثیر این تحریم‌ها، هزینه تولید در شرکت‌های خودروسازی و قطعه سازی تا ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت که با توجه به شرایط فعلی (افزایش هزینه‌های تولید)، هم تولید دچار مشکلات بیشتر خواهد شد و هم قیمت‌ها افزایشی بیش از این را تجربه خواهند کرد. در تحریم‌های تازه، شرکت‌های کره ای پیشتازند، با این حال تمام شرکت‌های طرف فعالیت با خودروسازان ایرانی، در صورت هرگونه خرید، تامین یا انتقال کالاها و خدمات مورد استفاده در صنعت خودرو ایران، با برخورد شدید دولت آمریکا مواجه خواهند شد.

اما به نظر می رسد که تنها راه مقابله با تحریم ها ، جایگزین کردن شرکت های چینی باشد تا به واسطه آنها، قطعات موردنیاز خود را تامین کنند که باید دید این پروسه چقدر زمان می‌برد و خودروسازان در فاصله اجرای تحریم‌ها تا پیدا کردن جایگزین، چگونه روزگار خواهند گذراند.

544463_562445247101736_1026656057_n

اما این تحریم های تازه یک بار دیگر نام پیکان را بر سر زبان ها آورده است . آرمان خالقی ، عضو کارگروه حمایت از تولید ، اظهار داشته است اگر قرار است در شرایط تحریم قرار بگیریم باید خودرویی تولید کنیم که سطح تکنولوژی پایینی داشته باشد، به همین سبب ممکن است در نوع موتور و قطعات مورد استفاده در صنعت خودرو تجدید نظر شود و در نهایت، تکنولوژی تولید خودرو مورد بازنگری قرار گیرد….. ممکن است برای تأمین یک قطعه کوچک به خارج وابسته باشیم که در نتیجه، تکنولوژی تولید خودرو را باید تغییر دهیم که ممکن است در این زمینه به طور مثالً ناچار به تولید خودرویی مانند پیکان باشیم که دارای بدنه خودروهای تازه باشد ولی موتور آن، همان موتور پیکان باشد.

شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, :: 21:48 ::  نويسنده : امیررضا شمس

دکتر حسن روحانی در 92/5/12 پست ریاست جمهوری را تحویل گرفت

اینم عکس

در ضمن تبریک از طرف لوکس نیور

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♦اخبار جدید ایران و جهان♦ و آدرس luxnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 1061
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب